نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1823
-
الف
+

نشست «رسانه ها و نوروز» در افغانستان برگزار شد

نشست «رسانه ها و نوروز» به ریاست «عبدالمنان شیوای شرق» معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان برگزار شد.

به گزارش آی فیلم2، نشست «رسانه ها و نوروز» به ریاست «عبدالمنان شیوای شرق» معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان برگزار شد.

در این نشست که باحضور شماری از مسوولان و نمایندگان رسانه های دولتی و خصوصی برگزارشد، معین امور نشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ در رابطه با برنامه های این وزارت در راستای تجلیل ازجشن باستانی نوروز در مرکز ولایت های افغانستان توضیحات داد.

وی افزود: وزارت اطلاعات و فرهنگ، با حمایت رییس جمهوری کشور افغانستان در نظردارد که از جشن باستانی نو روز، به صورت ویژه و با شکوه در «کابل» و سایر ولایت های کشور تجلیل شود و به این منظور پرچم نو روز طراحی شده است که  تمام رسانه ها  آن را به عنوان نماد ملی همگانی کنند.

معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان گفت: به خاطر مراسم تجلیل با شکوه و شایسته از جشن نوروز بهتر است که دیدگاه های رسانه را نیز داشته باشیم و به این منظور از رسانه ها در این نشست دعوت به عمل آمده است.

او گفت: به خاطر مراسم تجلیل با شکوه و شایسته از جشن نور روز بهتر است که دیدگاه های رسانه را نیز داشته باشیم و به این منظور از رسانه ها دراین نشست دعوت به عمل آمده است.

عبدالمنان شیوای شرق گفت: ارزش های جشن باستانی نوروز به همه اقوام افغانستان تعلق دارد  و امسال یک ولایت کشور به عنوان پایتخت نوروز اعلام خواهد شد و این روند در سال های بعدی نیز ادامه خواهد داشت .

وی خاطرنشان کرد: جشن نوروز سال 1400 خورشیدی اولین جشن قرن است و به این مناسبت و همچنان به مناسبت افتتاح بند کمال خان، وزارت اطلاعات فرهنگ برنامه های ویژه فرهنگی را نیز راه اندازی می کند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر